Jury Rejects Lawsuit Over Talk Show Segment - 1993-12-03

From UmbraXenu
Jump to: navigation, search
F372.png Jury Rejects Lawsuit Over Talk Show Segment December 3, 1993, Associated Press

ANN ARBOR, MICH. ANN ARBOR, Mich. (AP) _ A jury Thursday rejected a lawsuit that accused Sally Jessy Raphael and her talk show of invading the privacy of a Church of Scientology member who was secretly taped.

The Circuit Court lawsuit sought $72 million for Dorothy Dickerson, saying her comments broadcast on the show in 1991 made her look foolish.

Two of Dickerson's daughters appeared on the show, saying the church brainwashed their mother. One of the daughters secretly recorded a conversation with her mother. Dickerson, 61, was heard on the show saying she makes only $5,000 a year and loves washing dishes for the church.


{{cite news | title = Jury Rejects Lawsuit Over Talk Show Segment | url = http://www.apnewsarchive.com/1993/Jury-Rejects-Lawsuit-Over-Talk-Show-Segment/id-6a575ea6efe99c1345b202c2551beb9c | work = Associated Press | date = December 3, 1993 | accessdate = January 14, 2017 }}