Changes

Jump to: navigation, search
no edit summary
The article charged that Scientology, rather than being a bona fide religion, is organized for the purpose of making money by both legitimate and illegitimate means. It was written by then-Time staffer [[:Category:Richard Behar|Richard Behar]], who now works for Time Inc.'s Fortune magazine.</span>
<div class="toccolours mw-collapsible mw-collapsed">Wikipedia cite:<div class="mw-collapsible-<codecontent"><nowiki>{{cite news | title = JUDGE DISMISSES SCIENTOLOGY'S LIBEL SUIT AGAINST MAGAZINE | url = https://www.washingtonpost.com/archive/lifestyle/1996/07/17/judge-dismisses-scientologys-libel-suit-against-magazine/62a1d456-1a5a-434d-a32f-8765f13a9e86/ | work = Washington Post | date = July 17, 1996 | accessdate = February 18, 2017 }}</nowiki></codediv></div>
[[Category:1991]]
[[Category:1993]]

Navigation menu